CONSTITUŢIA ROMÂNIEI ; ARTICOLUL 16 ; Alin.(2) : ,, NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE" !? O frază de dânşii inventată!! Blogul unui fost discriminat in propria-i ţară!! Nu vă doresc şi vouă!! Un blog despre putregaiul politic din Romania. Un raft, din Biblioteca mea de frământări si gânduri ...

joi, 7 ianuarie 2010

Ce se vede de la o poştă?

Întrebări ardeleneşti uşor de auzit:
“Mă, Ghio, spune tu ce se vede acum
de la o poştă?”
“La ce, mă?” “La ăia de la putere!” “Că nu le pasă, mă!” “Da oare de ce?” “Că nu mai sunt alejeri!” “Da tu eşti sigur
că nu le pasă?
” “Absălut! Tu nu vezi că de la noi tot taie şi la ei se tot adaogă?!”
Integral, aici:
Ce se vede de la o poştă?
Cornel Nistorescu,
6 ianuarie 2010, 23:00
___________________
In 4 ianuarie,
am scris ce "vedeam" si eu,
fara a cunoaste bancul din Ardeal.

Ascultă si taci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare-Toate datele

Follow

Persoane interesate