CONSTITUŢIA ROMÂNIEI ; ARTICOLUL 16 ; Alin.(2) : ,, NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE" !? O frază de dânşii inventată!! Blogul unui fost discriminat in propria-i ţară!! Nu vă doresc şi vouă!! Un blog despre putregaiul politic din Romania. Un raft, din Biblioteca mea de frământări si gânduri ...

vineri, 25 mai 2012

India&Romania. Inteligenta unora vs Tembelismul altora. "Express Maharajas" vs "Trenul regal","Trenul lui Ceausescu"&"Frunzele Elenei Udrea"






"Express Maharajas"- trenul de lux al Indiei.
Acest hotel-pe-roti din New Delhi se mandreste cu sapte stele si o companie foarte selecta. Persoanele care se vor urca in trenul "Express Maharajas", vor calatori pe ruta Delhi-Mumbai-Delhi si Delhi-Calcutta-Delhi, si se vor bucura
de un pachet de turism de lux.



Maharajas' Express (India)
Train Chartering and Luxury Train Club present the Maharaja's Express, a newly-built train with all the modern amenities of a 5-star hotel combined with the ageless charms of classic Indian culture.

The Maharajas' Express began operations in March 2010. It is claimed to be the finest luxury train in India,a new build, with modern amenities (a/c, WiFi etc), Indian / fusion cuisine and classic décor.

Tickets are available from the Luxury Train Club. The Maharajas' Express can be chartered from Train Chartering.



Tariful porneste de la 800$ de persoana pe zi, si ajunge la 2500$.
Trenul are patru categorii de vagoane ce cuprind apartamentul prezidential (2500 dolari), suita (1.400 dolari), cabina de lux (900 dolari) si un junior suite (800 dolari). In tren exista si doua restaurante de lux si un bar, iar serviciile sunt pe masura. Oaspetii vor avea la dispozitie si un sistem individual de control al temperaturii, toalete prietenoase, si de asemenea aparatura electronica de ultima generatie. Pachetul turistic include sapte zile de calatorie, cu sase nopti, iar rezervarile sunt coplesitoare, dupa cum au anuntat organizatorii.






Cel mai luxos tren din India
In India poti opta pentru o calatorie demna de un maharajah. Acest lucru este posibil odata cu lansarea celui mai luxos si mai scump tren din India, “Maharajas’ Express”, unde o noapte costa cel putin 800 de dolari. Trenul si-a inceput prima calatorie, avand ca punct de plecare Calcutta si ca destinatie New Delhi.




Numarul maxim de pasageri pe care il poate transporta este de 84 iar printre facilitatile pe care le ofera se numara baile private, plasmele, 2 restaurante - unul indian si unul cu specific occidental, un bar si o punte de observare.
Preturile incep de la 800 de dolari pentru o cabina standard si ajung la 2.500 de dolari pentru apartamentul prezidential. Acesta ocupa un vagon intreg si include
doua compartimente cu paturi duble si o baie cu cada.




Noul express se alatura unui grup de trenuri de lux din India, care insa au dezavatajul de a fi limitate ca traseu numai pe teritoriul unui stat. Maharajas’ Express va strabate toata India fiind o optiune confortabila pentru a vedea tara, avand opriri in Varanasi,
in Agra, la Taj Mahal sau in Mumbai.






VIDEO. MAHARAJA EXPRESS - THE MOST LUXURIOUS TRAIN OF INDIA
==================================

=======================
============

The Maharajas Express a Royal & Luxurious Train
like The Palace On Wheels, The Golden Chariot Express, The Oddesey Express. Elite Class Train of India are on the run. The first journey of Maharajas Express has began from Kolkata Station in the evening on 20th March 2010 (Saturday) with the Green Signal of Mamata Banerjee and will reach Delhi on Sunday.

Feel like a maharaja chugging from Kolkata to Delhi.

What could make a journey aboard the most luxurious train in the world even more memorable? Sharing your adventure with people that have vast experience and a life-long passion for India is certain to make these Maharajas' Express journeys unforgettable.

A dream train journey like no other, through a land like no other. Imagine living aboard the most luxurious train in the world, experiencing India as if being transported back in time, with modern amenities at your fingertips.

Maharajas Express from Kolkata station — the next generation Palace on Wheels.

For the next six days and seven nights, the luxury train will move towards Delhi, stopping at Gaya, Varanasi, Bandhavgarh, Khajuraho, Gwalior and Agra.

Now, travel through the heart of India in the lap of luxury. Equipped with LCD TVs, panoramic windows and internet connectivity, the new Maharajas Express promises to make the journey from Kolkata to Delhi a royal experience.

The train is the latest offering from Indian Railways on the lines of the Palace On Wheels. It possesses elegant features and international-level comfort.

The journey from Kolkata to Delhi by Maharajas Express has been christened Celestial India. It will cover pilgrim and tourist centres like Gaya and Varanasi, the Bandhavgarh forests, Khajuraho, Agra and Gwalior before terminating in Delhi.

The train chugged out with 38 passengers from Kolkata Saturday night.

I am delighted that this train was flagged off from this great city called Kolkata, said veteran journalist and broadcaster Mark Tully, who was present at the flagging-off ceremony.

He said: Maharajas Express will herald a new era in luxury and travel. This is a great experience indeed.

The train has five deluxe cabins, six junior suites, two suites and one grand presidential suite. The charges for the presidential suite are $2,500 (Rs.113,762) per person per day.

It is equipped with LCD televisions, DVD players, individual temperature control, direct dial telephones, Wi-Fi internet connectivity and large panoramic windows.

My best wishes are there with all the passengers who are the first to board the train from Kolkata. Its a gift to those who want to savour royal India and can afford it, Railways Minister Mamata Banerjee said during her brief address Saturday night.

The tourists can pay in dollars or Indian currency. Its a new initiative by the Indian railways to boost tourism in our country, she said.

Every cabin has large panoramic windows to allow tourists to get a feel of the country. All cabins have individual temperature control, LCD television sets, DVD players, direct dial telephones, internet and electronic safe-deposit box. Theres even live television on board.

MahaRaja Express shows India like you never before has seen, from Holy cities at Gaya Varanasi to the forest of the Bandhavgarh to the enchanting and captivating beauty of Khajuraho to heritage cities of Agra Gwalior and Delhi with myriad hue of culture.











Luxurious cabins and Suites
Twin accommodation with attached bath
LCD TV/ Phone facility
DVD Player
Digital climate control
Ultramodern Toilet
Restaurant and dining car
Off-Train sightseeing
Electronic safe deposit
Internet facility.
===================================
============
Aici este garat Trenul lui Ceausescu, in perfecta stare de functionare!

Actualitate
Garnitura luxoasă de 17 vagoane nu a mai ieşit de doi ani din depoul de la Mogoşoaia

La Mogoşoaia, în apropierea Capitalei, zac primele trenuri care au circulat în România:Trenul Regal şi garnitura de lux a lui Ceauşescu. Dacă primul se închiriază pe bani grei, al doilea e ca şi abandonat în depou, pentru că nimeni nu l-a mai folosit de ani buni.

Trenul de lux al familiei Ceauşescu este încă funcţional şi ar putea fi folosit, la ocazii, de preşedintele Băsescu. Cu toate acestea, garnitura nu a mai fost mişcată de câţiva ani buni. După 1989 el a fost folosit doar de câteva ori, de foştii preşedinţi.

Unele vagoane au fost transformate în camere de oaspeţi

De Ziua Naţională a României, în 1996, Emil Constantinescu a urcat în trenul prezidenţial pentru a participa la festivităţile de la Alba Iulia. Şapte ani mai târziu, a venit rândul lui Ion Iliescu să călătorească cu trenul lui Ceauşescu.

"Atunci a fost ultima dată când un şef de stat a călătorit cu luxoasa garnitură. De când e preşedinte, Traian Băsescu nu ne-a solicitat", a declarat, pentru b365.realitatea.net, Valentin Vasilescu, cel care administrează astăzi Remiza Mogoşoaia.

Vagoanele, construite să suporte o viteză de deplasare de 160 km pe oră, nu diferă prea mult de cele pe care le vedem astăzi pe şine.
=========================

Iata, tembelismul celor de la Guvernarea noastra!
Sa construim trenuri pentru TURISM, precum in INDIA, nici vorba sa mai putem!
Dar ... tinem in conservare (moarte sigura), pe bani grei un "tren de lux", 
in loc sa-l scoatem in "circuit" turistic!
Asta este, nu mai vrem sa gandim, sa fim gospodari!
Mai bine furam, inselam, cersim, ori plangem pe la portile altora!
Pacat! Mare pacat!
Admin
=====================================================================
===================================================

=======================================================
========================================================================
 
 
UPDATE
29 Noiembrie 2013
====================================
 
Trenul regal s-a intors pe traseul Bucuresti - Sinaia. Detaliile de lux din vagoanele speciale
 
 
Calatorie istorica pentru cel mai cunoscut tren romanesc: trenul regal. Garnitura a refacut celebrul traseu Bucuresti - Sinaia, cu familia regala in vagoane.
 
Principesa Margareta si principele Radu au invitat si un grup de elevi olimpici, alaturi de reprezentanti ai corpului diplomatic.

Forfota mare in trenul regal dis-de-dimineata. In afara de aerisitul vagonului sufragerie, majordomul trebuie sa aranjeze masa. A pus suporturile de lemn produse la Savarsin, apoi tacamurile speciale. Foarte importanta este si compozitia florala.
"Am adus serviciul auriu. Lingurite de argint, pahare. Am ales crizanteme, sunt mai de iarna", spune majordomul.

Totul se asorteaza perfect cu trenul, un adevarat muzeu pe roti, intr-o stare perfecta de functionare.
Par noi, dar aceste vagoane au fost facute in 1928. Cu ele au calatorit Regele Mihai, dar si Nicolae Ceausescu. Acum vagoanele sunt trase de o locomotiva electrica.

Pe vremuri, cele cinci vagoane erau puse in miscare de o locomotiva cu aburi. Mecanicii, reprofilati in majordomi de tren, spera insa ca vor reveni la munca initiala.

Doamna Eugenia, bucatareasa sefa a casei regale de 7 ani, decorata pentru loialitate, a ales un meniu usor pentru drumul spre Sinaia: ceai englezesc sau cafea si biscuitii speciali ai casei regale, pregatiti dupa o reteta secreta.

"Faina alba si faina de porumb. Atat va pot spune ... si un unt foarte bun. Secretul nu vi-l pot spune. Sunt facuti aici si se servesc doar la noi", spune ea.

Meniul va fi mai consistent la intoarcere, pe 1 decembrie, cand familia regala va reveni in Bucuresti de la Sinaia, tot cu trenul.

Principesa Margareta si principele Radu i-au invitat in calatorie pe cativa elevi olimpici, dar si pe mai multi membri ai corpului diplomatic acreditat la Bucuresti, care vor participa la o Seara festiva la Castelul Peles.

Regele Mihai se afla in Elvetia, impreuna cu Regina Ana.

Sursa: Pro TV
==================
==================================
============================================================

2 comentarii:

  1. Sory, dar ideea cu circuitul turistic cu trenul prezidential, nu tine !
    1. Mentinerea in circulatie a unui astfel de tren necesita fonduri exorbitante !
    2. In Romania nu ai unde sa faci turism cu trenul ! Cu exceptia catorva tronsoane (Valea Prhovei, Valea Oltului, Valea Jiului sa u Depresiunea Dornelor), unde sa zicem ca ai ce vedea in timpul "turismului", restul e zero !
    3. Ca sa carabanesti un tren prin RO, in scop turistic, este faliment sigur ! Costurile impuse pentru utilizarea infrastructurii, precum si a instalatiilor aferente, respectiv a intretinerii si mentenantei unei garnituri, sunt exorbitante !
    Dupa 89 incoace, se pare ca de doua sau trei ori s-a reusit executarea reviziei tuturor vagoanelor in acelasi timp ! Fara revizia obligatorie, o data la 2 ani, vagonul nu iese in circuit ! O perioada s-au alocat fonduri cu taraita si se mai facea revizia la cate 2-3 vagoane, apoi pauza !
    4. Trenul prezidential nu are o compunere adecvata plimbarilor ! Practic, acest tren este o adevarata uzina pe roti ! Poate "trai" independent chiar si in desert, inclusiv dpdv al energiei electrice ! Doar cateva vagoane ar putea, sa zicem, fi destinate unor plimbari ! In rest, trenul este un fel uzina, care asigura energia electrica, transmisiunile, logistica si alte minuni legate de securitate si siguranta !
    5.Este exclus sa incerci in RO sa faci turism cu trenul prezidential, cu morometi autohtoni ! Intr-o luna trenul ar arata ca "Trenul foamei" de pe ruta Iasi-Timisoara, adica o ruina ! Doar boghiurile, tampoanele si carcasa vagoanelor ar mai ramane !
    Iar strainii nu se prea inghesuiesc la turism prin Ro ! Ce sa vada, gari daramate, pline de aurolaci si caini vagabonzi ? Pana una-alta, au Orient Expresul ala care trece prin Sinaia !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PeSe: am circulat, o data, cu o parte din acest tren !

      Ștergere

Postări populare-Toate datele

Follow

Persoane interesate